香港新浪網MySinaBlog 精選話題工具
« 上一篇 | 下一篇 »
文少 | 30th Sep 2009 | 閒話休題 | (567 Reads)

Picture 

返到來﹐睇返篇《討厭方大同》﹐果然群情洶湧

其實﹐我一早知會有人嘈﹐於是一早寫明﹐篇文係「我只是說我不喜歡方大同的原因﹐你不想知道的﹐便不要看下去﹐沒有人逼你看我的博客」。

不過﹐好多人又以為我撩交哎﹐諗住食住花生等睇戲...

殊不知﹐我寫完就閃走兩個月﹐想睇我哎交﹑或者陪我哎交果D﹐或者有D失望...

無癮果D﹐絕對唔需要失望﹐因為我而家就決定回一回﹐當中一D反駁...

發癲邏輯1﹕
破壞你的回憶? 哈, 還是那一句, 不喜歡的就不要聽嘛, 我想你一生中不愛聽的不只是方大同的歌曲吧? 在K房也有很多很多人在"破壞你的回憶"吧? 但是, 誰把刀子放在你的褲襠上要脅你聽呢? 可笑可笑:D

可笑係﹐條友竟然翻叮我文章說話﹐我一早講﹕「我只是說我不喜歡方大同的原因﹐你不想知道的﹐便不要看下去﹐沒有人逼你看我的博客」。

唔鍾意我鬧方大同﹐你咪唔好睇囉﹖家陣逼你呀﹖

條友仲要話我反方大同﹐簡直係發雞盲!「我只是說我不喜歡方大同的原因」係一句漢字來嘛﹖嚴格來講﹐係繁體漢字﹐你係因為繁體漢字﹐所以條友仔睇唔明﹐定係條友仔根本發雞盲呢﹖我幾時有講個一個反字呀﹖唔鍾意就係反呀﹖有條仔追條女﹐條女唔鍾意條仔﹐就係反Q條仔呀﹖

其次﹐我無話過我自己走去聽呀﹖好多時我都係搭的士﹐或者搭小巴﹐個司機播收音機﹐乃至有時去其他人個blog﹐人家播方大同(最慘係有時人家唔係用stickam﹐我連熄都無得熄)﹐我先被逼聽呀﹖的士﹐我仲可以叫的士佬熄收音機呀﹖小巴﹐似乎咁要求會過份少少呀嘛﹖至於人家個blog﹐我都會聽聽下蝕聲囉...

重點係﹐一個歌手唱歌﹐目的係要人家買佢隻碟囉。我即使比人強逼聽一百次方大同﹐但我就係一毫子都唔會比錢佢賺﹐已經足夠。

至於佢用唱K來做比喻﹐更爆笑。佢自己一生人遇人不淑﹐入到K房堆老朋唱到鬼鏈咁聲﹐就唔好以為個個人遭遇都同你一樣咁慘啦﹖你知唔知有好多人去同老朋唱K前﹐真係會走去book間K房練歌呀﹖你知唔知有D人真係會練定飲歌先去顯技呀﹖

大家都知我個人比較奉行王道﹐絕對奉行“無友不如己者”政策!假如有個老朋唱歌走音﹐或者唱得好難聽﹐我絕對係“君子坦蕩蕩”﹐兜口兜面話佢唱歌唔得﹐然後叫佢自行收皮的。

如果你叫佢收嗲﹐條友仲夠膽同你反面﹐呢種朋友就真係當識少個啦﹖你諗下﹐作為一個人﹐同老朋去唱得K﹐假如知道自己唔得﹐就好應該獻醜不如藏拙﹐自行收嗲啦﹖

你明知自己唱歌屎仲去獻醜﹐唔好話你搵架來丟啦﹖你同我話晒係老朋﹐你竟然唱到走晒音﹐都死出來唱﹐你究竟有無照顧我感受呀﹖你連我感受都唔理﹐你仲當唔當我係你老朋呀﹖你連當我係老朋都唔係﹐我唔兜口兜面叫你收嗲﹐係咪即係你係自瘧狂呀﹖

如果你為求比面條友﹐於是你決定啞忍﹐咁係你自己硬膠膠﹐又或者自己無骨氣﹐絕對係關仁隱士囉!你自己硬膠﹐自己遇人不淑﹐識埋D人明知自己唱歌屎仲係度虐待他人嘅朋友﹐就好應該自行了斷啦﹖擺到明班老朋當你唔係野啦﹖你係你D朋友面前根本無地位呀!!!

發癲邏輯2﹕
呢個發癲邏輯﹐基本上叫資格論。資格論﹐我都會用﹐例如你去批評一件事﹐但其實唔關你事﹐我就會用資格論去鬧你說三道四。又例如﹐某某提供一D服務﹐但影響唔到你﹐你又去插﹐我亦會質疑資格問題。

當然﹐嚴格來講﹐香港有言論自由﹐即使唔關你事﹐你食飽飯無事做﹐諸事八卦死去八﹐牙痕插兩插去過口癮﹐絕對無問題。問題只係你要清楚﹐你自己只係同村口個三姑六婆一Q樣﹐只不過係隨口嗡當秘笈呢﹐就已經足夠。唔好懶係扮晒憂國憂民﹐義正嚴辭﹐扮Q晒義憤填贗﹐就OK啦~~

問題係當我批評方大同﹐你去反問我“你又老幾呀﹖”“你識唱歌咩﹖”“點解有咁多人支持呀﹖”“你有資格批評人家咩﹖”呢D問題﹐就絕對無Q聊。

最爆笑係﹐有條友自稱自己係竹中半兵衛﹐如果條友真係竹中重治﹐智力起碼有成90啦﹖點知條友可能做東立幫陳某係網上做打手﹐做到痴線﹐亂噏24。

首先﹐方大同係歌手﹐本質上來講﹐就係以賣唱為生之人﹐古代稱為藝伎﹐而家叫藝人。藝人者﹐賣藝之人也。明星者﹐賣藝賣到成名之人也。

換言之﹐明星本質上就係一個名伎﹐一個賣藝賣到出晒位嘅藝伎。

你作為一個藝伎﹐你用傳媒賣藝﹐求人賞識﹐比錢買你D唱片﹐從中謀利。每一個市民﹐本質上來講﹐就係潛在顧客。換言之﹐將歌派台﹐本身就係一種廣告行為。而我地﹐就係潛在顧客。

你問我咩料﹖答案就係﹐我作為一個潛在顧客﹐就有資格選擇去賣﹐或者唔買任何一個商品﹐同時亦有資格去講自己唔買呢個商品嘅理由。

customer is king﹐我係潛在顧客﹐你plug歌﹐你sell歌﹐我唔buy﹐我講我自己點解唔buy﹐呢個本身就係一個資格。

再講﹐如果呢個世界﹐只係要識唱歌﹐先可以批評一個歌手的話﹐我諗呢個世界大部份人都要收聲啦~~

如果呢個邏輯成立﹐絕對可以稱得上係經典﹐適合各方政客﹐以及各派寫手使用!

例如你去食飯﹐覺得人家D燒肉好難食﹐而你又唔識燒乳豬的話﹐你絕對唔可以覺得難食。政府某某官員垃Q圾﹐而你又唔係佢阿頭的話﹐你就絕對唔可以鬧條友﹐甚至連覺得條友廢。因為用所謂低B半兵衛邏輯﹐你係無資格囉!

乃至係sinablog好Q多人鬧共產黨﹐話自己反共﹐你都無資格!因為用所謂低B半兵衛邏輯﹐如果共產黨好似你講到咁衰﹐點解仲無人造反反Q佢呢﹖點解你又做唔到國家主席呢﹖點解你話你自己反共﹐但你又乜春都做唔到呢﹖總之﹐你無料做孫中山或者毛澤東﹐你就無資格鬧共產黨啦﹖

不過呢個邏輯有個低B位﹐就係﹕如果你唔識唱歌畫畫拍戲﹐你就無資格批評任何作品的話﹐咁你亦無資格讚美任何作品﹐你應該對任何作品對唔可以有感覺。

因為事實上﹐所謂批評同欣賞﹐本身係源於你個人感覺﹐感覺係來自你感官神經接觸外界而得來﹐即佛家所云聲色香味觸發。你只需要有六根﹐你就有感覺﹐而且有意欲去表達自己個人感覺﹐希望透過表達呢種感覺﹐去改變外在世界。

你有感覺﹐唔係因為你識唔識一種技能。雖然你對果種技能有進一步認識﹐可能會改變你感覺。不過﹐你即使唔識果種技能﹐乃至你對一件事物係咪真正了解﹐又或者你所知嘅係咪事實真相及真相之全部﹐你嘅感覺依然存在。

感覺﹐係個人嘅﹐本質上就係主觀。即使您有可能受外界意見影響﹐但你會接受外界意見所影響﹐原因只不過係因為外界意見同你感覺產生共鳴。反之﹐就會產生排斥﹐形成反感。

一個人﹐連感覺都唔清唔楚﹐同我講資格﹐仲竟然自稱做竹中半兵衛﹐簡直係對竹中半兵衛嘅侮辱!

最諷刺係﹐其實呢個世界﹐任何一個賣藝者﹐最希望就係有人議論佢嘅作品﹐無論係讚賞﹐定係批評。因為即使有人踩﹐都係有noise。有noise﹐先至代表有人留意到佢嘅存在。就正如有個英國佬曾經講過﹕「世界上只有一件比被人談論更糟糕的事,那就是没人談論你。」

你諗下﹐你會唔會評論Momoko唱歌好唔好聽﹖蔡濟文唱歌好唔好聽呀﹖唔會﹐我甚至可以話比你聽﹐你落MK同人講蔡濟文﹐人家絕對會答你﹕我識佢老鼠~~

爆笑D講句﹐我鬧方大同﹐其實就等於免費幫條友曲線宣傳啦﹖如果你係方大同fan屎﹐你應該多謝我先係呀﹐哈哈哈哈哈…


[1]

你果條"潛在顧客"原則係你e世人吹咁多野入面吹得最好既一樣emotion
話時話,你一年好似有三百六十五日都係係度玩咁,好正呀!!!

毫無人性
[引用] | 作者 毫無人性 | 30th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]


潛在顧客呢﹐就唔係我吹的﹐其實凡係做過生意﹑做過廣告呢﹐都會知咩叫“潛在顧客”呢回事...
至於我呢﹐梗係成日都玩啦﹖正所謂人生得意需盡歡嘛﹖(笑)

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 30th Sep 2009

[2]

下?!仲講方大同???(悶)

yy
[引用] | 作者 yy | 30th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]



無計啦﹖之前無回嘛﹖而家咪回囉﹖

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 30th Sep 2009

[3]

怪只能怪你是惹火尤物,吸引咁多人來鬧,哈哈哈!

最後,我當然要說:我愛方大同~~~


[引用] | 作者 brownie | 30th Sep 2009 | [舉報垃圾留言]


怪﹐只能怪D人唔聽耶穌講野﹐千九幾年前耶穌已經叫大家唔好崇拜偶像啦!但D人就死都唔肯聽(笑)
至於你愛方大同﹐絕對無問題﹐重點從來只係﹐方大同愛唔愛你﹐定係識你老鼠咋嘛﹖(閃)

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 30th Sep 2009

[4]

現在睇番你上一篇大同篇,九百幾個reads! 真厲害!
我唔敢講咁多,上次比飛飛的歌迷圍攻我尤有餘悸...
但唔鐘意又去睇的路人真係好難理解...
唔鐘意就唔好睇, that's it!

linerak
[引用] | 作者 linerak | 1st Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



read數﹐從來對我如浮雲
如果講read數勁﹐我爆江湖事的話﹐應該會高十倍(之後會唔會比O記請去飲咖啡係後話)
至於fan屎反擊嘛﹖其實好正常
只係﹐請你插我前﹐請隨身帶備腦袋囉

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 1st Oct 2009

[5]

難為你打咁大篇野,梗有班唔理性既Fans維護偶像架啦。

我識好多女鍾意方大同,我就冇特別感覺。

謝天下
[引用] | 作者 謝天下 | 1st Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



最大鑊係﹐其中一個插我的竹中半兵衛﹐其實我相信佢唔係方大同fan﹐而係火鳳燎原fans...
單純對方大同﹐只係柒頭一個﹐我無乜感覺﹐問題只係條友成日翻叮經典﹐唱到死唔斷氣咁﹐就令人火滾囉~~

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 1st Oct 2009

[6]

對於方大同, 我冇意見.

只係想講, 見到你呢篇文章就令我諗起最近去開的一個台灣佬的blog. 睇佢講野的語氣我就認定佢係 "台灣版文少", 但係佢比你更自戀, 更串.

http://hada.pixnet.net/blog/category/1162248

Daynight
[引用] | 作者 Daynight | 2nd Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



可惜條友淨係識寫音樂評論﹐而且我一直認為台灣佬即使鬧人﹐都係非常文雅﹐或者係寫白話關係吧﹖

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 5th Oct 2009

[7]

我見到有條友留言話:

「而且看來你的朋友也好不到哪去,只是為了看你跟別人的好戲而回應,真是物以類聚,好可憐的傢伙。 哈哈~~~」

呢d唔知又係乜嘢道理,唔通大家想睇吓文少點樣同方大同fans作討論都有罪嗎???

原來大家唔單止唔應該批評方大同,連睇人批評都唔得,d人真係好野蠻!!!

扑頭黨黨員
[引用] | 作者 扑頭黨黨員 | 2nd Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



哦﹐鬧到無野好鬧﹐於是咪諗住辣埋你地D花生友﹐諗住你地會同佢開片囉﹖(笑)

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 5th Oct 2009

[8] Re: 文少
文少 :
怪﹐只能怪D人唔聽耶穌講野﹐千九幾年前耶穌已經叫大家唔好崇拜偶像啦!但D人就死都唔肯聽(笑)至於你愛方大同﹐絕對無問題﹐重點從來只係﹐方大同愛唔愛你﹐定係識你老鼠咋嘛﹖(閃)

我要佢識我把鬼咩~


[引用] | 作者 brownie | 3rd Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



你愛人家﹐都要人家愛你先得ga﹖
單方面去愛﹐通常無好結果...(閃)

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 5th Oct 2009

[9]

睇完你篇野, 真係叫人啞然失笑.

1) "唔想睇就咪睇, 嘈咩"呢個理論係你一手建立. 但去到方大同的時候, 你又話自己係被逼聽. 咁d人睇冇線, 都係被逼睇ge啫. 人地去到電器舖. d電視播緊冇線新聞, 有計呀. 人地去到茶餐廳, 個電視播緊冇線, 有計呀. 唔通叫人地電器舖同茶餐廳熄機或轉台呀? 照咁睇, 你一係就承認你所謂ge理論"唔想睇就咪睇, 嘈咩"係錯. 土生火同輝講ge野先係啱, 一係你就承認你嘈方大同係錯.

2) 好難想像一個係k房連自己老友都唔俾面ge人, 一去到小巴竟然變左個小巴男. 會突然覺得叫小巴司機熄收音機係過份. 係k房君子坦蕩蕩的你, 去到小巴就小人長戚戚. 如果你為求比面條小巴司機﹐於是你決定啞忍﹐咁係你自己硬膠膠﹐又或者自己無骨氣﹐絕對係關仁隱士囉!你自己硬膠﹐就好應該自行了斷啦

3) 最搞笑係我話我係東立做, 你就夾硬屈我係網上打手. 你個腦係咪真係攞黎裝屎架. 如果我真係東立ge網上打手, 我會唔會話俾你聽我係東立做呀. 再者. 今次若果我話我係方大同fans ge話, 你係咪又要屈我係方大同後援會網上打手呀.

4) 另一個搞笑點就係, 自己講明一個仙都唔會出買人地隻CD, 轉個頭就話自己係潛在顧客. 如果有讀過MARKETING的話. CUSTOMER的DEFINATION係要有WILLINGNESS AND ABILITY. 你冇WILLINGNESS, 基本上已經唔係人地GE TARGET CUSTOMER. 所以所謂潛在顧客云云. 都只係一個精神病患者係度UP3UP4.

5) 我又讓下你, 就當你個"潛在顧客"論係啱. 咁你唔BUY唔鍾意聽. 都係批評佢GE歌或者音樂方面啫. 點解又會講到人地個樣同埋要人身攻擊呢? 唔通你係方大同賣屎忽GE潛在顧客??? 真係估唔到原來你係一個死基佬.

6) 如果你個"潛在顧客"論真係成立, 咁我都係你網吧GE潛在顧客. CUSTOMER IS KING, 咁我應該都可以話你個樣7, 話你ON能9. 甚至凸你. 因為照你個理論, 我咁樣做係合情合理GE.

7) 至於資格論. 我唔知你係咪又曲解左我ge意思. 係討論火鳳燎原ge時候, 我話你冇資格. 係因為你只係睇左兩三期就對呢本漫畫作結論. 我並冇話因為你唔係漫畫家或者作家, 所以冇資格. 例如你去食飯﹐根本未食舊燒肉就話人家D燒肉好難食﹐政府某某官員垃Q圾﹐而你只係因為個條友個樣7﹐但係根本唔知人地做過咩政績. 至於係討論方大同個陣, 我只係叫你先檢討一下你自己. 呢個唔係源自"資格論", 而係源自你ge"契弟論" - 責人以嚴, 律己以寛. 只係提醒你唔好做一個契弟. 估唔到你一心想要做契弟. 我真係奈你唔何.

8) 至於你話感覺, 你講得冇錯. 任何人都有佢ge感覺. 甚至於畜生, 禽獸都有佢自己ge喜惡. 但係人同畜生, 禽獸ge分別係人識得多角度思考. 因為一個人ge感覺往往會令人作出錯誤判斷或者使自己固步自封. 所以一間公司係decide每一件事前都必須開會. 一件新產品推出市場時必須做調查統計. 你話方大同唱歌唔好聽. 但係EASON話佢好能掂WO. 唔通你想話EASON唔識聽歌??? 你話方大同唔能掂, 張宇話佢係亞洲唱R&B最好個個WO. 而你, 只係聽左人地兩首翻叮歌就話人地唔掂. 咁人地GE自創曲點解你又集字不提??? 你有沒有嘗試認真聽過人地GE歌. 有沒有認真睇過人地D歌詞?? 最大問題係你話人地D歌唔好聽係因為人地個樣7. 咁而家最當紅GE盧廣仲, 蕭敬黱, 楊宗緯D歌係咪就因為佢地個樣而唔應該聽呀.

9) 最後, 你話任何一個賣藝者都希望別人討論. 但係唔通咁就包括人身攻擊. 咁你作"銅鑼灣之死"都好明顯係一個賣藝者. 咁好明顯我都可以話你7, 話你ON9, 甚至凸9你. 其實就等於免費幫你曲線宣傳啦? 你應該多謝我先係呀﹐哈哈哈哈哈…


[引用] | 作者 竹中半兵衛重治 | 6th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]

話你低B半兵衛﹐真係無鬧錯你啦~~你低B少陣得唔得先﹖

1) 首先﹐"唔想睇就咪睇, 嘈咩"唔係一個理論﹐係一個觀點。
"唔想睇就咪睇, 嘈咩"﹐從來重點在於有選擇權。
至於我係小巴﹑巴士或者街邊聽到方大同﹐基本上我無選擇權。
當然﹐我仲有一個選擇﹐就係唔搭小巴﹑巴士﹐去到鋪頭聽到方大同﹐我閃。
事實上﹐我最常搭嘅交通工具﹐係的士。
更重要係﹐方大同將D歌派台﹐本身係商業廣告行為。

2) 問題從來唔係過唔過份﹐而係小巴佬想聽乜﹐架小巴係佢﹐佢有權聽。
更重要係﹐好多時候係個小巴佬聽收音機﹐個收音機播歌﹐收音機播乜歌﹐小巴佬無選擇權。
至於你堆垃圾呢﹐我只想講﹐由於我搭小巴聽收音機﹐聽乜未必有得揀﹐所以我最常搭嘅交通工具﹐係的士。

3) 至於你係咪東立網上打手﹐從來唔係問題﹐即使你唔係﹐你係我個blog嘅言行﹐令我覺得你係就得啦。至於你個假設﹐係得啖笑﹐因為當時係你比我激兩激﹐話我批評陳某﹐對你無實際損失﹐你先自己爆響口。你白痴﹐中我激將法﹐之後反過來將你自己白痴行徑﹐作為掩飾自己唔係東立打手嘅理由﹐就更加白痴囉。

4)你要拋你讀過D屎片呢﹐我就唔阻你啦~~因為當一個人﹐連definition都串得錯﹐竟然學人拋書包﹐我除左笑﹐真係唔知講咩好啦﹖
至於所謂書本知識﹐從來都係用來考試用啦﹖你拎D所謂書本知識去做生意﹐睇下你掂唔掂﹖
仲有﹐請你想駁人之前﹐睜開自己屎眼睇清楚﹐我講嘅係潛在顧客﹐英文叫potential customer。
你講咩customer個定義﹐我係唔係人家目標顧客(target customer)﹐做乜諗野呀﹖
仲學人講marketing﹐誘導潛在顧客成為真正顧客﹐就係廣告功能。所有接收到廣告資訊嘅人﹐都係潛在顧客。派台行為本身就係一種廣告宣傳﹐所以當我聽到方大同D歌﹐我就係方大同嘅潛在顧客。
講到呢度﹐我強烈建議東立炒Q左你呢條讀屎片嘅廢柴囉!

5) 你問我點解抨擊藝人造型﹐大佬﹐你無病呀嘛﹖現代藝人﹐係要sell image囉﹖如果藝人唔世sell iamge﹐請一大堆形象設計師﹐把托呀﹖你低B少陣得唔得呀﹖

6) 呢個觀點好低B﹐你唔需要係我網吧嘅潛在顧客﹐你都可以話我個樣7, 話我ON能9. 甚至凸我﹐而事實上你都做緊。因為香港言論自由嘛﹖正如﹐我都可以話你低9B﹐係東立網上走狗﹐受人二分四去寫膳稿嘅垃圾一樣。

7) 又係低能觀點﹐而且比喻不倫不類。首先﹐火鳳燎原﹐我睇過幾期就覺得唔好睇﹐呢個係我感覺﹔情況就好似我買碟燒肉﹐我食第一啖就覺得難食﹐有咩問題呀﹖我唔係未食舊燒肉wor﹖我係未食晒舊燒肉呀!!!
你講得出你堆垃圾﹐請你好好記住啦!第日﹐你叫碟餸返來﹐你食一啖發覺好難食﹐你都要成碟食Q晒去呀!因為你食兩三啖﹐覺得碟餸兩三啖﹐又點知碟餸好難食呢﹖記住啦﹐柒頭!

8) 呢堆垃圾﹐我真係唔想理啦。首先﹐你唔好同我講人禽之辨﹐人類係世界上自相殘殺情況最普遍嘅動物﹐亦係經常性會自毀嘅動物﹐一種時常做出違反本能行為嘅動物﹐根本就係低等動物!仲講乜春人禽之辨﹐自吹自擂講乜春人類優越性﹖人類﹐本來就比狗更低賤。

你個觀點有個問題﹐學術D呢就叫訴諸權威﹐其實就強者我老母﹑強者我朋友嘅延續。人地提出異見﹐你就撻D人出來﹐話邊個邊個同你意見一樣﹐就好似覺得自己好很有道理。
重點係﹐我理柒得Eason覺得點﹐張宇覺得點呀﹖我覺得唔好聽﹐我就話我覺得唔好聽。
就好似大河劇﹐我覺得好好睇﹐日本亦有好多劇評人話好好睇﹐點好睇﹐但你覺得唔好睇﹐係咪就要因為有邊個邊個話好睇﹐你就要覺得好睇﹖
你咁鍾意聽人地乜春多方面意見﹐你唔聽你老母﹖你老母話比你聽﹐講粗口係唔啱ga!唔止你老母呀﹐你讀書D阿Sir﹑Miss都話講粗口係唔啱ga!你咪撚講粗口啦﹐笨柒!

9) 最後個觀點﹐更加白撚痴﹐你識唔識中文ga﹖賣藝個賣字點解呀﹖我寫個故仔出來﹐你要比錢買先有得睇呀﹖無賣何來買呀﹖低能仔。

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 7th Oct 2009

[10]

見到你寫得咁過癮,搞到我有d衝動寫「討厭謝安琪」添(閃)

fighting phoneix
[引用] | 作者 fighting phoneix | 7th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



寫啦寫啦﹐到時我叫阿低B半兵衛過去踩你場呀~~

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 9th Oct 2009

[11]

你真係人如其名, 7獃文, 真係又7又獃. 你老母改名真係有遠見.

1) 既然你話重點係選擇權. 咁d人係電器舖同荼餐廳睇冇線都冇選擇權. 最重要係, 冇線新聞係中段都會賣廣告. 所以本身就係商業行為. 既然你話你嘈方大同係啱, 咁好明顯人地嘈冇線都係啱.

2) 你咁能樣講都得呀, 咁我都可以話人地個老朋係K房想唱乜﹐個把口係佢﹐佢有權唱。
更重要係﹐好多時候係個K房唱歌﹐個老朋唱咩﹐人地無選擇權。
咁既然你常搭嘅交通工具係的士, 咁即係冇人逼你聽LA. 咁你係度嘈咩Q野??? 真係ON99食賓周, 7慒慒食甜筒.

3) 你真係好能ON9, 之前又話文字係表達最差GE途徑, 轉過頭, 你又話睇我GE留言就覺得我係點樣點樣. 你唔好咁契弟好唔好??? 之後仲搞笑, 我話我係東立做, 你就信到十足. 我夠話你老豆係八襾金LA. 哎呀, 又中左你激將法, 爆能左響口TIM. 最後. 你鍾意屈我係度掩飾你就屈飽佢. 我都可以屈返你其實對住條醉鷄你唔搞GE理由係因為你根本唔識起頭. 話人地有虊味係你掩飾自己冇能ge白痴行徑. 你個畢彼特個契弟不舉特. 真係共襄善舉, 笑你不舉.

4) 講到拋屎片, 我就真係甘拜下風, 誰不知道文少係讀最多屎片的. 因為當一個人﹐連image都串得錯﹐竟然笑人拋書包﹐我除左偷笑﹐真係唔知講咩好啦. 仲同我講potential customer. 你簡直係自暴其短. potential customer係target customer既子集. 你連target customer個集都入唔到. 唔好同我講自己係咩potential customer. 仲有, 你話"所謂書本知識﹐從來都係用來考試用啦﹖你拎D所謂書本知識去做生意,睇下你掂唔掂﹖
", 呢句仲on9. 咁你做生意唔好寫漢字同英文呀. 你計你公司盤數唔好用加減乘除呀. 仲有, 你咪叫東立d人炒我law, 睇下有冇人睬你呢個精神病患者.

5) 雖然你係契弟, 但係唔好係人都叫大佬. 你都on99 ge. 揾形象設計師=sell image??? 咁你去理髮揾理髮師同造型師係咪又係sell你把頭髮呀??? 你7少陣當救災好唔好.

6) 你都覺得呢個觀點低b呀. 就正如你話自己係潛在顧客已批評方大同一樣咁低b. 估唔到我用你個觀點黎話9你. 你竟然覺得自己個觀點低b. 真係好能好笑.

7) 又係d扭曲野, 個情況根本就係你自己食完屎, 又唔能漱口. 根住就去食人地舊燒肉. 然後係度小媽拆蟹話人地舊燒肉唔好食. 根住又話人地師父個樣7. 然後又屈人地個舖頭ge所有野都唔好食. 甚至屈人地成條街d野都唔好食. 根住就話人地成個國家d野都唔好食. 呢d就係你一向ge做法.

8) 又係on9野, 你講到人類咁能低等. 咁你唔好食鷄肉, 豬肉, 牛肉呀. 你係度食緊d高等動物呀. 笨7.

9) 又扭曲我講d野. 我係要你諗下點解人地權威會咁講. 叫你從多角度思考. 發掘出人地ge優點. 估唔到又俾你扭曲為盲從附和. 你個腦除左攞黎裝屎之外, 仲識d咩呀.

10) 你都on9, 一個賣藝者係街頭賣武, d人睇完佢賣武但係唔能俾錢. 咁佢係唔係又唔係一個賣藝者??? 但係我未能俾錢就有得睇wo. 一個賣藝者係街頭行乞唱歌拉二胡, d人聽完但係就咁走左去, 咁個乞兒係咪又唔係一個賣藝者呀??? on9仔.


[引用] | 作者 竹中半兵衛重治 | 8th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]

你想呃膠咋嘛﹖比膠你啦!

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 9th Oct 2009

[12]

我覺得竹中半兵衛說的東西滿有point的. 低b的應該是文少.


[引用] | 作者 傑斯迷 | 11th Oct 2009 | [舉報垃圾留言]



下次不妨變身做奧雲仔。

[引用版主回覆] | 作者 文少 | 18th Oct 2009

[13]

我同意你的意見,唱那什麼英文歌,難聽的要死,英文講的有夠爛還敢唱英文歌,沒自知之明,原唱好聽太多了


[引用] | 作者 我恨方大同 | 15th Dec 2009 | [舉報垃圾留言]